لپتاپ یا دسکتاپ ، مساله این است

لپتاپ یا دسکتاپ ، مساله این است

سیستم‌های کامپیوتری مورد استفاده توسط کاربران را می‌توان به دو دسته‌بندی لپ تاپ و دسکتاپ تقسیم کرد. در این مطلب قصد داریم با مقایسه لپ تاپ و کامپیوتر دسکتاپ و بررسی مزایا و معایب هر یک، بهترین گزینه برای شما را مشخص کنیم.

چگونه هایدلبرگ، هایدلبرگ شد؟

چگونه هایدلبرگ، هایدلبرگ شد؟

این شرکت توانسته در بازار چاپ روزنامه، چاپ فلکسوگرافی، چاپ اسکرین و چاپ لیبل استانداردهای کیفی لازم را به دست آورد و خود را به عنوان یک رقیب به همتا به صنعت چاپ جهان بشناساند. هم اکنون نام هایدلبرگ به نوعی برند برتر صنعت چاپ و نشر محسوب می‌شود. برندی که می‌تواند الهام بخش بسیاری کسب و کارهای کوچک واقع گردد.

هد پرینتر های جوهر افشان چیست و چگونه کار می کند؟

هد پرینتر های جوهر افشان چیست و چگونه کار می کند؟

همه پرینتر های جوهر افشان موجود در بازار، یک جزء مشترک دارند و آن “هد چاپ” است. تمامی پرینترهای جوهر افشان کوچک و بزرگ مجهز به هدهای چاپی هستند و به کمک آن جوهر را روی انواع مختلف کاغذها و مواد چاپی منتقل می‏کنند. هدهای چاپی مدرن حاوی اتاقک هایی هستند که محل ذخیره جوهر است و همینطور نازل های کوچکی که جوهر را به بیرون اسپری می ‎کنند.

درباره ی سربرگ

درباره ی سربرگ

سربرگ برگه‌ای که به طور معمول در قطع استاندارد A4 ارائه می‌شود و برای انجام امور نامه‌نگاری ادارات و موسسات یا اشخاص حقیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع مهر

انواع مهر

امروزه با شدت یافتن معاملات تجاری، مهر بعنوان یکی از ضروری ترین و مهم ترین عامل ثبت اسناد استفاده میشود. در این نوشته به معرفی پند نوع مهر پرداخته ایم.

صفر تا صد مراحل چاپ افست

صفر تا صد مراحل چاپ افست

صنعت چاپ به عنوان یکی از صنایع مادر (جامع) همیشه و همه جا متقاضی و سفارش دهنده بسیار زیادی دارد و حتی با تغییرات دنیای امروز نیاز و مراجعه به آن نه تنها کمتر نشده بلکه با افزایش این درخواست‌ها نیاز به تکنولوژی و نوآوری در این صنعت روز به روز بیشتر می‌شود.

آموزش موکاپ

آموزش موکاپ

بسیاری از طراحان وقتی که یک طرحی را طراحی می کنند دوست دارند اون طرح رو به مشتریان خود عرضه کنند تا به اصطلاح جانمایی طرح خودشان برروی سفارششون بصوت مجازی مشاهده بکنند و با خیال راحت سفارش خودشان را به ثبت برسانند.

بروشور چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بروشور چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بروشور برگه‌ای چند لتی و یا یک کتابچه‌ی چند صفحه‌ای است که به وسیله‌ی آن کالا یا خدمات هر کسب و کار معرفی می‌گردد. معادل فارسی بروشور، کالانما است. این کلمه بدین معنا است که ما در بروشور کالای خود را جامع و کامل اما در فرصتی اندک معرفی می‌‎کنیم. گاهی بروشورها کاربردهای دیگری هم پیدا کرده و جنبه‌ی اطلاع‌رسانی و آموزش‌دهنده پیدا می‌کنند. برای اینکه بدانید بروشورها چه اطلاعاتی را به مخاطبین خود عرضه می‌کنند، کاربردهایی را که در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم مطالعه فرمایید.

چاپ indoor و outdoor

چاپ indoor و outdoor

دستگاه هایی که چاپ دیجیتال را به صورت عریض انجام می دهند به دو دسته تقسیم بندی می شوند. با توجه به تکنولوژی که در این دستگاه ها استفاده می شود و همچنین جنس خروجی دستگاه، آن ها را به دو گروه کلی دسته بندی می کنند. این دو دسته بندی شامل دستگاه های چاپ دیجیتال Indoor و دستگاه های چاپ دیجیتال OUTDOOR هستند.

 تفاوت ایلوستریتور با کورل دراو

تفاوت ایلوستریتور با کورل دراو

بسیاری از افراد به اشتباه بیان میکنند نرم افزار ایلیستریتور بهتر است یا فوتوشاپ؟ و مقایسه هایی که در اصل اشتباه بوده. برای مقایسه نرم افزار ایلیستریتور هیچ رقیبی بهتر از کورل دراو نمی باشد رقیبی قدرتمند که در ادامه به بررسی و تمایز هر دو نرم افزار می پردازیم.

انقلاب الکترونیک و تأثیرات آن بر چاپ و بسته بندی

انقلاب الکترونیک و تأثیرات آن بر چاپ و بسته بندی

پانصد سال تغییر چندانی در صنعت چاپ رخ نداد. اما حالا همه چیز به سرعت در حال تغییر است این امر به ویژه در عرصه بسته بندی که تکنولوژی های نوین، بازارهای جدید و رقابت در آن به پرسش های تازه دامن زده اند، بیشتر صدق می کند. چاپ بسته بندی در آینده در اختیار که خواهد بود و آنچه چاپ می شود، چه خواهد بود؟